جراحی بینی طبیعی | ریکاوری عمل بینی نچرال

خوب است بدانید برخورداری از شناخت کافی از استاندارد های جراحی بینی طبیعی شما را یکی از متقاضیان اصلی این پروسیجر می سازد ؛ زیرا سبک نچرال استتیک ، فرم بینی را در هماهنگی با دیگر اجزای صورت تغییر می دهد و از اعمال تغییراتی که به چهره حالتی عروسکی و مصنوعی بدهد می کاهد. همین عوامل منجر به جذب علاقه مندان زیادی به این مدل از جراحی بینی گوشتی در سراسر دنیا شده است ، به خصوص امروزه که چهره هایی با ظاهر طبیعی بسیار ترند شده و از تعداد مراجعه کنندگان جراحی فانتزی کاسته شده است. در ادامه این مقاله با مزایای دیگر بینی عمل شده به فرم طبیعی بیشتر خواهیم پرداخت پس تا انتها کار همراه دکتر بهرام بادامچی باشید.

 

جراحی بینی طبیعی + دکتر بادامچی

 

برخورداری از ظاهری زیبا با جراحی بینی طبیعی

همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم ، قشر زیادی از افراد جامعه را متقاضیان عمل بینی طبیعی در تهران یا شهرهای دیگر ایران تشکیل می دهند . در حقیقت نیاز و هدف افراد با گذشت زمان دستخوش تغییرات زیادی می شود به گونه ای که در گذشته افراد زیادی خواهان این بودند تا دیگران با دیدن چهره آن ها متوجه عملی بودن بینی بشوند. حال آنکه امروزه بینی طبیعی یک مزیت بشمار آمده و کسانی که دارای مشکلات ظاهری در این عضو هستند ، از پزشک می خواهند جراحی را با دقت و تنها جهت برطرف سازی ایرادات بینی به پایان برساند. تغییراتی که پزشک در جراحی بینی طبیعی اعمال می کند شامل :

  • تا جایی نوک بینی را بالا می برد که تنها افتادگی آن برطرف شود.
  • ایراداتی نظیر انحراف و کجی بینی مرتفع می سازد.
  • در صورت وجود قوز ، پل بینی را تراشیده و آن ها صاف می کند.
  • پهنای بینی را تا جایی برطرف می کند که در تناسب با کل چهره بیمار باشد.

در انتها باید بدانید که تغییرات ایجاد شده به طور واضح در بینی مشاهده نمی شود.

چه نوع پوستی برای انجام جراحی بینی طبیعی مناسب است ؟

از دیگر فاکتور هایی که می تواند در میزان موفقیت عمل بینی طبیعی نقش بسزایی داشته باشد ، ضخامت پوست بینی مراجعه کننده است. شاید شما نیز این جمله را شنیده باشید که افراد دارای بینی گوشتی بهترین کاندیدا برای انجام جراحی به روش طبیعی می باشند ؛ اما چرا ؟ برای پاسخ به این سوال باید اظهار کنیم که از آنجایی که اعمال تغییرات و سر بالا کردن نوک بینی در افرادی با پوست ضخیم و غضروف ضعیف بسیار دشوار است ، در اغلب موارد پزشک توصیه می کند که آن ها پروسیجر به روش طبیعی را در دستور کار خود قرار دهند.

البته در نظر داشته باشید که عمل بینی طبیعی برای بینی های استخوانی با استحکام بالا موفقیت آمیز خواهد بود ؛ اما ممکن است در مواردی به دلیل پوست نازک ، تراش های ظریف ایجاد شده اندکی در بینی نمایان شوند.

توجه داشته باشید بینی استخوانی قابلیت تبدیل شدن به مدل فانتزی و نچرال را دارد که البته در آقایان همان بینی طبیعی توصیه می شود. اما در بینی های گوشتی ، تنها نتیجه عمل مدل طبیعی خواهد بود.

آیا تفاوتی میان جراحی بینی طبیعی و فانتزی وجود دارد؟

می توان گفت تفاوت های این دو مدل از جراحی ، آنقدر زیاد است هر کدام متقاضیان مخصوص خود را می طلبد. از اولین تفاوت ها می توانیم به زاویه میان نوک بینی و لب مراجعه کننده اشاره کنیم که در جراحی بینی طبیعی این عدد حدود 90 بوده و در مدل فانتزی تا 105 درجه خواهد رسید. در واقع در مدل طبیعی تلاش پزشک بر این است که از اعمال تغییرات در دامنه وسیع جلوگیری کند از همین رو از کوچک سازی و باریک کردن پره های آن به میزان افراطی اجتناب خواهد کرد که تمام این موارد در بینی های فانتزی اجرا خواهد شد.

حال اگر شما در تهران به انجام عمل بینی طبیعی اقدام کرده باشید با تماشا کردن خود در آینه ، قوس بسیار اندک و در صورت انجام عمل بینی فانتزی قوس واضحی را در پل بینی مشاهده خواهید کرد. در پایان باید بدانید که انجام عمل های ترمیمی برای بینی طبیعی راحت تر اعمال شده و دشواری مدل های فانتزی را نخواهد داشت.

مدت زمان ریکاوری بعد از جراحی بینی نچرال چقدر است؟

از دیگر چالش های افراد بعد از جراحی بینی طبیعی در تهران یا هر شهر دیگری این است که تا چه زمانی تورم و کبودی در این عضو چهره با آن ها همراه خواهد بود ؟ برخی تصور می کنند که در این عمل کار کمتری روی بیمار انجام می شود در صورتی که اینطور نیست و در مقابل جراح بینی طبیعی با وسواس زیادی روی بینی کار خواهد کرد. در این پروسیجر در عین اینکه اراده ای بر تخریب و حذف بیش از حد غضروف و عناصر اناتومیک نیست ، اما تمامی تغییرات لازمه برای زیبا کردن بینی بهره گرفته می شود. در بینی های طبیعی ، عوارض کمتری رخ داده و بیمار با تنگی نفس مواجه نمی شود. حال وظیفه شما این است که مراقبت های بعد از جراحی بینی را جدی گرفته تا هرچه سریع تر به روتین عادی زندگی خود باز گردید.

بررسی بهترین کاندیدا برای انجام جراحی بینی طبیعی

تا اینجای مقاله یکی از بهترین کاندیدای عمل بینی طبیعی را معرفی کردیم اما افراد دیگری نظیر موارد زیر نیز داوطلبان خوبی برای این فرآیند هستند :

افرادی با چهره بزرگ

برقراری هارمونی مناسب در ظاهر صورت از وظایف اصلی بهترین جراح بینی گوشتی تهران می باشد. حال در صورتی که پزشک یک بعدی عمل کرده و بدون توجه به بزرگی چهره ، بینی فرد را با جراحی فانتزی کوچک کند صورت فرد حالت غیر طبیعی به خود می گیرد و پروسیجر با موفقیت به پایان نخواهد رسید.

آقایان

ملاک های جذابیت برای آقایان شامل برخورداری از بینی استخوانی و طبیع می باشد. حال آنکه بینی های فانتزی با ویژگی های زنانه ای که دارند ، این عضو از چهره را بسیار باریک و کوچک می کنند که هیچ تناسبی با چهره مردانه ندارد ، از همین رو اغلب آقایانی که در تهران زندگی می کنند انجام جراحی بینی طبیعی را بیشتر از سایر مدل های بینی ترجیح می دهند.

مزیت های جراحی بینی طبیعی

اکثر متقاضیان این جراحی ها ، از رضایت مندی بالاتر و عوارض و مشکلات کمتری برخوردار هستند.

  • نقاهت کوتاه تر

در پروسه ی جراحی بینی طبیعی ، تغییرات زیادی ایجاد نمی شود بنابراین عوارض ناشی از آن مثل کبودی ، ورم ، التهاب و دوران نقاهت ،کوتاه تر خواهد بود.

  • نبود مشکلات تنفسی

کمتر بودن مشکلات تنفسی در این نوع از عمل به دلیل رعایت اندازه مناسب سوراخ های بینی و حفظ فاصله طبیعی پل بینی است.

  • ظاهری طبیعی

در این نوع جراحی به دلیل رعایت استانداردهای زیبایی طبیعی ، همه اجزای صورت در تناسب با هم هستند.

  • کاهش ریسک ترمیم

به طور معمول نیاز به جراحی های ترمیمی در رینوپلاستی طبیعی به نسبت سایر جراحی ها کمتر است.

به منظور دستیابی به نتیجه ایده آل از عمل بینی طبیعی ، نیاز است مراقبت های قبل و بعد از آن را در نظر داشته باشید:

مراحل قبل از جراحی بینی طبیعی

  • مشاوره با جراح
  • ارزیابی پزشکی
  • ترک دخانیات
  • آمادگی جسمی و روحی

مراحل بعد از عمل بینی نچرال

  • استراحت و مصرف داروها
  • هیدراته نگه داشتن بدن
  • رژیم غذایی سالم و مقوی
  • مراقبت از بینی با رعایت فرم خوابیدن

هزینه جراحی بینی طبیعی چقدر است؟

از آنجایی که عوامل بسیاری مثل میزان تخصص و مهارت پزشک ، پیچیدگی روند جراحی ، نوع بیهوشی و غیره در هزینه رینوپلاستی موثر هستند تعرفه دقیق و مشخصی را نمی توان اعلام کرد بنابراین توصیه می شود در جلسه مشاوره برای اطلاع از هزینه نهایی عمل حتما با پزشک خود صحبت کنید.

قوس بینی در عمل بینی طبیعی چقدر است ؟

ابتدا جراح به تقویت غضروف و بخش های ضعیف بینی می پردازد تا با ایجاد تغییرات مواردی مثل انحراف یا افتادگی نوک بینی رخ ندهد و سپس بینی را به حالت صاف یا با قوس خیلی ملایم متناسب با چهره شکل می دهد.

دکتر بهرام بادامچی

دکتر بهرام بادامچی ، متخصص گوش و حلق و بینی می باشند که بورد تخصصی خود را از دانشگاه تهران کسب کرده اند. ایشان سابقه بیش از ده هزار جراحی بینی گوشتی موفق را در کارنامه خود دارند. تخصص ایشان در حوزه بینی های گوشتی بوده و با استفاده از نوین ترین امکانات و تجهیزات ، مانند بهره گیری از امواج رادیو فرکوئنسی نتایجی فوق العاده را خلق می کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

چاپ صفحه
پرینت